Tank tops voor gemotiveerde sporters

Gorilla Wear is een merk dat een belangrijke positie inneemt binnen de fitness- en de bodybuildingswereld. Binnen deze sporten speelt zeker de Gorilla Wear Tanktop een voorname rol. Het Amerikaanse merk is toch al belangrijk voor zeker de bodybuildingswereld. Die wereld had niet altijd een even goed imago. Met dank aan de goede reputatie en naam van Gorilla Wear is dat toch enigszins veranderd. Of anders, met dank aan Gorilla Wear heeft de sport een betere naam gekregen.

Meer dan alleen de beste tanktops

Gorilla Wear staat alom bekend om de stoere ontwerpen en de zeer degelijke en betrouwbare kleding, die kleding is bovendien duurzaam. Ook de pasvorm wordt geprezen en zeker bodybuilders sporten bijzonder graag in een tanktop van Gorilla Wear. Gorillawear.com laat zien dat het merk nogal wat meer te bieden heeft dan alleen de tanktop. Zo kun je er ook buiten het sportveld prima en representatief uitzien in de sportkleding van Gorilla Wear. En dat is zeker ook belangrijk voor elke sporter.

Je imponeert in een tanktop van Gorilla Wear

Zoals gezegd is de tanktop van Gorilla Wear bijzonder gewild onder bodybuilders. De tanktops zijn er in verschillende uitvoeringen en is er in tal van uiteenlopende keuren. In een tanktop van Gorilla Wear komen je spierballen mooi tot uitdrukking. Je imponeert in een tanktop van de Amerikaanse producent en een tanktop van dit merk valt ruim om de middel. Belangrijk is dat je armen steeds vrij zijn en de tanktop biedt zo ruim voldoende bewegingsvrijheid om je sport op de best mogelijke manier uit te oefenen. Niet voor niets geldt dit werk als het beste merk voor mensen die aan fitness doen en voor bodybuilders. Op www.gorillawear.com vind je het gehele aanbod van het merk, en dat liegt er bepaald niet om. Het aanbod is met de jaren steeds verder uitgebreid.

Kwalitatief uitstekend en van duurzame kwaliteit

De tanktops van Gorilla Wear zijn van katoen en uitstekend van kwaliteit. De kleding is bovendien duurzaam en is gemaakt om optimaal sporten mogelijk te maken. De representatieve kleding van Gorilla Wear heeft zoals gezegd bodybuilding een beter imago gegeven. Het was gedaan met de sporters die er soms inderdaad onverzorgd bij liepen. Dat doe je nooit als je kiest voor de producten van het Amerikaanse merk. Integendeel. Het heeft de sport in de breedste zin van het woord erg goed gedaan. Sporters in Gorilla Wear zijn gemotiveerde sporters die veel van zichzelf, hun omgeving en hun kleding eisen om zo tot de beste prestaties te komen.

Prestatie verbeteren

Met de tanktops en met de andere producten die Gorilla Wear biedt wil het een extra motivatie zijn voor sporters die het maximale uit zichzelf willen halen. En dat voor alle gespierde sporters over heel de wereld. De missie van het kledingmerk is het leveren van de beste tanktops en beste kleding die helpen om de prestaties van sporters te verbeteren. De gebruikers ervaren optimaal comfort, zijn steeds gemaakt van de beste materialen en voor de ontwikkeling worden de meest innovatieve technologieën toegepast. Uiteindelijk wil Gorilla Wear wereldleider worden voor atleten met spieren.

In 150 landen en met 65 distributeurs

Onder meer door de kwalitatief uitstekende tanktops heeft Gorilla Wear naam gemaakt. Niet voor niets worden de producten al in meer dan 150 landen verkocht en heeft het al 65 distributeurs. Gorilla Wear biedt de beste kleding, en dat voor zowel de man als de vrouw. Tanktops zijn, net als andere kleding van Gorilla Wear, uniek en van de beste kwaliteit. Het haalt het beste in elke sporter nadrukkelijk naar boven en helpt atleten resultaten te boeken die ze niet voor mogelijk hadden gehouden. Gorilla Wear is nog lang niet klaar. Ongetwijfeld zal de volgende generatie tanktops weer van betere kwaliteit zijn als die van nu. En zo ontwikkelt de onderneming zich, zoals ook de sporters in de fitness- en bodybuildingswereld dat doen in de kleding van Gorilla Wear.

Kiton: Italiaanse klasse

In de sector van de luxe kleding is de naam Kiton vast en zeker gekend. Om even een idee te geven van wat de insteek van dit familiebedrijf is: het motto luidt “het beste van het beste plus 1”. Het merk is gericht op mannenmode en specialiseert zich in de productie van op maat gemaakte pakken. Pakken die niet alleen tot de meest stijlvolle ter wereld behoren maar waar ook ontzettend veel vraag naar is.

Een geschiedenis

Het waren Ciro Paone en Antonio Carola die in 1956 in Napels Kiton uit de grond stampten. De twee neven waren er dan ook voor in de wieg gelegd: ze stammen uit een familie van handelaren met als specialisatie luxe stoffen. De naam Kiton zag het levenslicht in 1968 toen de eerste serie luxe pakken de markt begon te veroveren. Op wat was en is de productie van Kiton gebaseerd? Materialen van de hoogste kwaliteit gemaakt volgens de aloude tradities van Italiaans meesterschap. Een manier van werken die zeker geen windeieren heeft gelegd.

Een oog voor detail

Het grote verschil tussen een goed pak en een fantastisch pak? Dat zit hem in de details. Dat is dan ook wat ze bij Kiton hoog in het vaandel dragen. Een pak van Kiton is geen bandwerk maar maatwerk waar meer dan 45 kleermakers aan bezig zijn. Slechts één pak kost meer dan 25 uur om te maken en wordt doorheen het hele proces rigoreus op fouten gecontroleerd. Een aanpak die heel wat tijd kost maar ook resultaat oplevert. Benieuwd naar dat resultaat? Je kunt een collectie aan Kiton pakken terugvinden op Pauw.com.

Caruso: traditie

Een man die wil toch vooral stijlvol voor de dag komen als hij de deur uitgaat. Het is een waarheid die klopte in de tijd van onze grootouders en vandaag de dag nog altijd even waar blijkt te zijn. De smaken zijn licht veranderd en een ander motief steekt af en toe de kop maar in essentie? In essentie is mode nog altijd wat het ook vroeger al was: het beste materiaal en de meest stijlvolle items komen uit Italië en kennen een lange traditie van meesterschap. Caruso is hierop geen uitzondering.

Een korte geschiedenis

De geschiedenis van Caruso gaat terug tot 1958 toen de oprichter Raffaele Caruso in Soragna zijn droom waarmaakt: de opening van een eigen atelier. Raffaele was in de leer gegaan bij een meester-kleermaker en kende alle geheimen van het beroep en wou nu zijn ideeën in de sector implementeren. De lat altijd hoog leggen en durven innoveren wat de ontwerpen betreft legde Caruso geen windeieren. Het familiebedrijf dat ooit niet meer was dan Raffaele met zijn en vrouw en zus werd al snel een grote speler op de markt. Dat kleine bedrijfje van toen? Vandaag de dag een mastodont die aan 600 mensen werk verleent.

Het geheim van Caruso

Het kernwoord van Caruso is al die jaren hetzelfde gebleven: kwaliteit. De sector van Caruso is die van luxe herenkleding volgens de Italiaanse tradities en dat is altijd waar gebleven. Een Caruso aantrekken garandeert dat je de best geklede man in de zaal bent. Op zoek naar zo’n prachtig exemplaar? Pauw.com heeft een groot assortiment.